فیلم | «شکست، اخراج، فرار»
کد خبر: 4032133
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

فیلم | «شکست، اخراج، فرار»

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در گزارش خبری «شکست، اخراج، فرار» وضعیت آمریکایی‌‌ها در منطقه را پس از شهادت سپهبد سلیمانی بررسی کرده است.

شکست، اخراج، فرار

به گزارش ایکنا، «غیرقابل اجتناب بود!» این جمله بخشی از گزارش پنجم ژانویه ۲۲۰ سی‌ان‌‌ان است که دو روز بعد از ترور سردار سلیمانی منتشر شد. پارلمان عراق دو روز بعد از ترور شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس تشکیل جلسه داده بود تا درباره آینده نیروهای آمریکایی در خاک عراق تصمیم‌گیری کنند. تصمیم‌شان خوشایند مقامات کاخ‌سفید نبود! سی‌ان‌ان در ادامه به نقل از منابع خود افزوده است که «تصمیم به خروج آمریکایی‌ها از عراق اجتناب‌ناپذیر بود.» دو سال از تاریخ انتشار آن گزارش می‌گذرد. آمریکایی‌ها مجبور شده‌اند به خواست عراقی‌ها تن بدهند. و در حالی که اعتراف میکنند دیگر نمیتوانند نقش نظامی در آنجا داشته باشند. چاره‌ای جز خروج از آن سوی مرزهای غربی ایران ندارند.

دو سال از اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن شهید سلیمانی و یاران همراه او در فرودگاه بغداد می‌گذرد. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در گزارش خبری «شکست، اخراج، فرار» وضعیت آمریکایی‌‌ها در منطقه پس از شهادت سپهبد سلیمانی را بررسی کرده است.

انتهای پیام
captcha